Wat we doen

Behalve workshops, cursussen en excursies organiseren we ook de zo genoemde Groei&Bloei-avonden, meestal op de tweede dinsdag van de maand. Ze zijn voor leden gratis toegankelijk. Ook niet-leden zijn welkom, maar zij betalen wel een klein entreegeld.

De Groei&Bloei-avonden worden gegeven in Het Groene Huis, Schothorsterlaan 21, Amersfoort.
Ze beginnen om 20:00 uur, de zaal is open om 19:30 uur.

Zo'n Groei&Bloei-avond kan een dialezing zijn over een tuingerelateerd onderwerp, maar ook een presentatie over een tuinenreis of een bloemschikdemonstratie.

Als lid ontvang je aan het begin van ieder kalenderjaar 'Bladgroen' waarin alle activiteiten voor het gehele jaar vermeld staan. Die activiteiten staan natuurlijk ook in de agenda van deze website. Je kunt je zo op ieder moment op de hoogte stellen van alles wat we doen.

We hebben ook een digitale nieuwsbrief, 'Nieuwsflits'. Heb je deze nog niet ontvangen, geef je dan op via het formulier bovenaan deze pagina. 'Nieuwsflits' verschijnt 11 keer per jaar.